De beste manier om jouw baard te verwennen
Veelgestelde vragen
• iDEAL
• PayPal
• Bancontact
• Apple Pay
• Bitcoin
Op dit moment verzenden wij naar Nederland en België.
Je bestelling wordt met PostNL verstuurd en we streven er naar om onze producten de volgende dag (behalve op zondag) bij je af te leveren. Op woonadressen kan PostNL dus ook op zaterdag langs komen.
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van de zending en van de eindbestemming. Tijdens het bestelproces in de webshop kun je precies zien hoeveel verzendkosten je moet betalen voor jouw bestelling. Hieronder krijg je alvast een globaal beeld van de verzendkosten naar Nederland en België. Voor Nederland rekenen wij bij bestellingen aan huis onder de €40,00 een tarief van €6,90. Voor België is het tarief op dit moment €9,80. Boven de €40,00 rekenen wij geen verzendkosten.
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Heb je voor 16:30 uur besteld, dan streven we er naar om je bestelling dezelfde dag te versturen. Hiervan krijg je een verzendbevestiging met daarin een ’track & trace’ code waarmee je de zending kunt volgen.
Wij bieden jou een comfortabele 30 dagen retourgarantie. Om jouw bestelling te retourneren moet het product ongebruikt en ongeopend zijn en zich in dezelfde staat bevinden zoals jij het ontvangen hebt. Om jouw retourzending te kunnen verwerken, vragen wij je om de stappen die je hier kan vinden te doorlopen.
Wanneer een item zich niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of wanneer er onderdelen ontbreken die niet aan ons te wijten zijn, dan wordt slechts maximaal een gedeeltelijke restitutie verleend.
Ditzelfde geldt voor artikelen die meer dan 30 dagen na levering worden geretourneerd.
Artikelen die betaald zijn met een cadeaubon kunnen helaas niet worden geretourneerd en worden dus niet gerestitueerd.
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd is, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We stellen je vervolgens ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.
Wanneer de retourzending door ons is geaccepteerd, wordt jouw terugbetaling direct verwerkt. Binnen 14 dagen wordt jouw aankoopbedrag teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.
Wanneer je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, vragen wij jou vriendelijk om nogmaals je bankrekening te controleren. Neem vervolgens contact op met jouw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt teruggeboekt.
Heb je jouw terugbetaling na 7 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@roughanddone.nl.
We vervangen alleen artikelen wanneer ze defect of beschadigd zijn geraakt tijdens het transport. Stuur ons daarvoor een e-mail via service@roughanddone.nl.
Wanneer je een artikel wilt ruilen volg je de stappen op de retouren pagina. Wij zullen zorgen dat het geld teruggestort wordt en vervolgens kunt u meteen het gewenste product bestellen op onze webshop.
Om jouw product te retourneren dien je het product op te sturen naar:
Rough and Done
Schorpioen 34
3721 WH
Bilthoven
Nederland
Let op:
Het is belangrijk dat je eerst de stappen volgt die op onze retouren pagina staan.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van jouw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de eventuele kosten van de retourzending van het totaalbedrag afgetrokken, afhankelijk van de betaalmethode.